Raporty Brother 888 G60 to podręcznik służący do tworzenia zaawansowanych raportów i analiz danych w firmie. Dzięki niemu można przetwarzać dane, tworzyć raporty, analizować wyniki i wnioskować z napływających danych. Podręcznik ten jest wyposażony w szereg funkcji i narzędzi, które pozwalają tworzyć profesjonalne raporty, analizować dane i tworzyć wnioski. Raporty Brother 888 G60 umożliwiają tworzenie raportów i analiz na poziomie firmowym, co pozwala odkryć wszelkie szczegóły dotyczące funkcjonowania firmy. Podręcznik ten może być wykorzystywany w wielu branżach, takich jak handel, bankowość, produkcja i transport. Ponadto, dzięki elastycznym narzędziom raportowym i analizom można tworzyć własne raporty i wnioski. Raporty Brother 888 G60 są idealnym narzędziem do tworzenia zaawansowanych raportów i analiz w firmie.
Ostatnia aktualizacja: Raporty Podręcznik Brother 888 G60
Wybory Prezydenta RP 2020: jak uczestniczyć – poradnik
Podręczniki Obserwatorium Wyborcze -
Najważniejsze terminy:Zgłoszenie się do głosowania korespondencyjnego za granicą: 13. 06Zgłaszanie członków OKW przez komitety wyborcze: 12. 06Zgłoszenie się do głosowania korespondencyjnego w Polsce:...
Podręcznik użytkownika |
(Wersja)
(Rozmiar)
Podręcznik użytkownika
(0)
(3. 71MB)
Instrukcja oprogramowania
(0)
Podręcznik Instalacji
Podręcznik szybkiej obsługi
Pobierz(1. 04MB)
Podręcznik instalacyjny dla systemu Windows Vista
(0)
(0. 70MB)
Instrukcja obsługi dla sieci
Instrukcja obsługi dla sieci
(Angielski)
(A)
Przewodnik funkcji dodatkowych
Przewodnik Przenośnego Drukowania/Skanowania dla Brother iPrint&Scan - Urządzenia Apple
(Angielski)
(B)
(2. 15MB)
Przewodnik Przenośnego Drukowania/Skanowania dla Brother iPrint&Scan - Android™
(Angielski)
(A)
Przewodnik Przenośnego Drukowania/Skanowania dla Brother iPrint&Scan - Android™ (HTML)
(Angielski)
(-)
Brother Image Viewer Guide for Android™
(Angielski)
(0)
Instrukcja Uniwersalnego Sterownika Drukarki
(B)
Dokumenty prawne
Declaration of Conformity for Supplies
(1)
Pobierz i zobacz dokument w formacie PDF. Dokumenty w formacie PDF wymagają instalacji programu Adobe ® Acrobat Reader DC®. Jeśli nie masz programu Adobe ® Acrobat ®, kliknij przycisk "Adobe ® Acrobat Reader DC®", aby pobrać oprogramowanie.
Okno to pozwala oglądać i modyfikować nazwę i typ raportu oraz tekst programu w Języku Raportów, który tworzy raport podczas wydruku.
W górnej części okna znajduje się pasek narzędziowy, zawierający elementy pomocne przy wpisywaniu danych oraz przy zmianie aktualnie wyświetlanej definicji raportu. Po wpisaniu lub zmodyfikowaniu dowolnej informacji w oknie definicji raportu, musisz zatwierdzić lub anulować zmiany.
Kliknij Dodaj. Zostanie utworzona nowa definicja raportu i pojawi się puste okno definicji raportu, gdzie możesz wprowadzić wszystkie właściwości oraz program realizujący raport.
Wybierz przycisk (Edycja). Pojawi się okno definicji raportu
Przyciskiem Zapisz zatwierdź wprowadzone zmiany.
Pasek narzędziowy programu/przycisk Kartoteki/menu: Raporty/okno Raporty/menu: polecenie Edycja/Raport
Pasek menu programu/Funkcje/menu: Kartoteki/lista: Raporty/okno Raporty/menu: polecenie Edycja/Raport
Podręcznik użytkownika: "Raporty i zestawienia", Definiowanie i modyfikowanie raportów.