Podręcznik dla pracowników Haier Awce50ars to przydatne narzędzie dla wszystkich pracowników Haier Awce50ars. Zawiera on wszystkie informacje potrzebne do prawidłowego funkcjonowania w tej firmie, w tym przepisy dotyczące bezpieczeństwa, zakres obowiązków poszczególnych pracowników oraz zasady zachowania. Podręcznik zawiera także szczegółowe informacje na temat wszystkich usług oferowanych przez firmę, w tym wymagania dotyczące obsługi klienta i inne dane techniczne. Jest to ważna pozycja dla każdego pracownika Haier Awce50ars, ponieważ pomaga im w wykonywaniu swoich obowiązków i zapewnia, że wszystkie prace są wykonywane zgodnie z zasadami.
Ostatnia aktualizacja: Podręcznik dla pracowników Haier Awce50ars
Pobierz materiały
Realizacja usług w recepcji. Kwalifikacja HGT. 06. Część 2
Skopiuj linkSkopiowano
Materiały dla nauczycieli
Realizacja usług w recepcji. Część 1
Skopiuj linkSkopiowano
Obsługa gości w obiekcie świadczącym usługi hotelarskie. 03 cz. 2
Skopiuj linkSkopiowano
Obsługa gości w obiekcie świadczącym usługi hotelarskie. 1
Skopiuj linkSkopiowano
Bezpieczeństwo i higiena pracy
Skopiuj linkSkopiowano
Nie znaleziono materiałów
Spróbuj wpisać inną frazę lub usunąć zawartość pola wyszukiwania.
Nawet jeśli będą inaczej nazwane, to poniższe informacje są „must have” książeczki onboardingowej każdego przedsiębiorstwa:
Krótka historia firmy
Początki są ważne – każdy pracownik powinien wiedzieć, z czego wywodzi się przedsiębiorstwo, w którym pracuje.
Misja, wizja, wartości i cele strategiczne
Jeśli chcemy, by załoga podążała za firmowymi drogowskazami, wskażmy je już pierwszego dnia.
Wizualizacja struktury organizacyjnej
Schemat struktury firmy ułatwi nowo zatrudnionemu odnalezienie się w hierarchii służbowej, szczególnie przy bardziej rozbudowanych organizacjach.
Opis kultury organizacyjnej
Nowo zatrudniony chciałby wiedzieć, do jakiej organizacji wchodzi, poznać jej tożsamość i zasady (nie zawsze sformalizowane), jakimi się kieruje.
Firmowy savoir-vivre i praktyczne porady dnia codziennego
Czy kawa, herbata i owoce leżące w kantynie są kupowane przez firmę, czy każdy przynosi swoje? Jak zachować się w biurze typu open space? Dokąd można wyskoczyć na lunch? Co to jest zasada czystego biurka? Gdzie można porozmawiać przez telefon, by nie przeszkadzać współpracownikom? To tylko kilka z długiej listy pytań, jakie nowo zatrudniony może mieć w początkowym okresie pracy. Odpowiedz na te, które są najważniejsze z punktu widzenia komfortu pozostałych pracowników i organizacji pracy firmy.
Gotowe konspekty treści Welcome Booka
Naszym klientom pomagamy w przygotowaniu treści Welcome Booka, udostępniając przykładowe szczegółowe konspekty poszczególnych sekcji handbooka. Dzięki nim przygotowanie zawartości merytorycznej przebiega szybko, a publikacja w wyczerpujący sposób omawia zagadnienia najważniejsze z punktu widzenia nowego pracownika.