Electrolux Q Series oferuje ograniczoną gwarancję na swoje produkty. Gwarancja obejmuje produkty zakupione w sklepie i ma zastosowanie wyłącznie w USA i Kanadzie. Gwarancja zapewnia, że produkt zakupiony zgodnie z instrukcją zostanie naprawiony lub wymieniony bezpłatnie w przypadku wystąpienia wad materiałowych lub produkcyjnych w okresie określonym przez Electrolux. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń spowodowanych nieprawidłowym użytkowaniem lub niewłaściwą instalacją ani kosztów wymiany materiałów eksploatacyjnych, takich jak świece zapłonowe i filtry. Gwarancja jest ważna tylko dla pierwotnego użytkownika i nie jest przenośna.
Ostatnia aktualizacja: Ograniczona gwarancja Electrolux Q Series
Dziękujemy za zakup produktów firmy Hangzhou EZVIZ Software Co., Ltd. („EZVIZ”). Niniejsza ograniczona gwarancja („gwarancja”) zapewnia użytkownikowi, pierwszemu nabywcy produktu EZVIZ, określone prawa. Użytkownik może mieć również inne prawa, które różnią się w zależności od stanu, prowincji lub jurysdykcji. Niniejsza gwarancja ma zastosowanie wyłącznie w przypadku pierwotnego nabywcy produktu. Termin „pierwotny nabywca” oznacza każdego konsumenta, który nabył produkt EZVIZ od autoryzowanego sprzedawcy. Zastrzeżenia, wyłączenia i ograniczenia odpowiedzialności wynikające z niniejszej gwarancji nie mają zastosowania w zakresie zabronionym przez obowiązujące prawo. Żaden dystrybutor, sprzedawca, agent ani pracownik nie jest upoważniony do wprowadzania jakichkolwiek zmian, rozszerzania ani uzupełniania niniejszej gwarancji.
Produkt EZVIZ jest objęty gwarancją na wady materiałowe i produkcyjne przez okres dwóch (2) lub trzech (3) lat od daty zakupu lub przez okres dłuższy, jaki może być wymagany przez prawo kraju lub stanu, w którym produkt jest on sprzedawany. UWAGA: okres gwarancji udzielanej przez firmę EZVIZ może się różnić w zależności od kraju lub stanu, w którym produkt jest sprzedawany. Aby w maksymalnym stopniu zagwarantować swoje prawa i interesy, należy zapoznać się z oficjalną stroną internetową EZVIZ (https://www. com/eu/p/limited-warranty) dla danego kraju/regionu w celu zapoznania się z zasadami gwarancji obowiązującymi dla danego produktu lub skontaktować się z naszym Działem Obsługi Klienta w celu uzyskania dodatkowych informacji. W przypadku wystąpienia wad produktów objętych gwarancją, firma EZVIZ, według własnego uznania, (i) bezpłatnie naprawi lub wymieni produkt; (ii) wymieni produkt na funkcjonalny odpowiednik; lub (iii) zwróci pierwotną cenę zakupu, pod warunkiem dostarczenia oryginalnego dowodu zakupu lub jego kopii, krótkiego wyjaśnienia wady oraz zwrócenia produktu w oryginalnym opakowaniu. Zgodnie z decyzją firmy EZVIZ, naprawa lub wymiana może zostać przeprowadzona poprzez dostarczenie nowego lub odnowionego produktu lub też jego komponentów. Niniejsza gwarancja nie obejmuje kosztów wysyłki, ubezpieczenia ani żadnych innych kosztów dodatkowych poniesionych przez użytkownika w związku ze zwrotem produktu.Z wyjątkiem przypadków, gdy jest to zabronione przez obowiązujące prawo, jest to jedyny i wyłączny środek prawny przysługujący użytkownikowi w przypadku naruszenia niniejszej gwarancji. Każdy produkt, który został naprawiony lub wymieniony w ramach niniejszej gwarancji, będzie objęty warunkami niniejszej gwarancji przez dodatkowy okres sześciu (6) miesięcy od daty dostawy lub przez pozostały okres oryginalnej gwarancji, w zależności od tego, który z tych okresów jest dłuższy. W przypadku wymiany produktu, produkt będzie objęty gwarancją na okres odnowienia obowiązującej gwarancji zgodności.Niniejsza gwarancja nie ma zastosowania i zostanie unieważniona w następujących sytuacjach:· Jeśli roszczenie gwarancyjne zostanie zgłoszone po upływie okresu gwarancji lub jeśli nie zostanie przedstawiony dowód zakupu; · W przypadku nieprawidłowego działania, wady lub usterki spowodowanej lub wynikającej z uderzenia, niewłaściwego obchodzenia się z produktem, manipulowania nim, używania niezgodnie z instrukcją obsługi, nieprawidłowego napięcia w sieci elektrycznej, wypadku, zagubienia, kradzieży, pożaru, powodzi lub innych zdarzeń losowych jak i uszkodzenia podczas transportu lub uszkodzenia powstałego w wyniku napraw wykonanych przez nieupoważniony personel; · W przypadku wszelkich części zużywalnych, takich jak baterie, których wadliwe działanie wynika z normalnego starzenia się produktu;· Uszkodzenia kosmetyczne, w tym między innymi zarysowania, wgniecenia i pęknięcia plastiku na portach; · Wszelkie oprogramowanie, nawet jeśli jest dołączone lub sprzedawane razem ze sprzętem EZVIZ; · W przypadku wszelkich innych szkód niewynikających z wad materiałowych lub produkcyjnych; · Normalne zużycie kosmetyczne i mechaniczne.W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt ze sprzedawcą lub naszym Działem Obsługi Klienta.
Ostatnia aktualizacja 12. 09. 2022 13:53
Problem
Jaki jest okres gwarancji urządzeń sprzedawanych na stronie www. pl?
Rozwiązanie
Wszystkie nasze urządzenia objęte są 24-miesięcznym okresem gwarancyjnym.
Części zamienne i akcesoria
Znajdź oryginalne części zamienne do swojego urządzenia w naszym sklepie internetowym i zamów je prosto do domu.
Pakiet ochronny to spokój dla Ciebie.
Jeśli chcesz, aby nasz konsultant pomógł Ci w doborze pakietu, zadzwoń do nas: 801 444 800*, 22 749 61 00*. Kliknij przycisk widoczny po prawej stronie, aby się połączyć.
*Opłata jak za połączenie lokalne lub według stawek operatora sieci komórkowej.
Przedłuż gwarancję swojego urządzenia
Wprowadź więcej spokoju do swojego życia i nie martw się o sprzęt AGD, którego standardowa gwarancja dobiegła końca. Przedłuż ochronę z Pakietem KOMFORT PLUS zapewniającym szybką naprawę urządzenia, nawet jeśli uległo przypadkowemu uszkodzeniu.
- Możliwość ochrony urządzeń od przypadkowych uszkodzeń
- Transport i montaż w cenie pakietu
- Wymiana na nowe urządzenie, jeżeli naprawa jest niemożliwa
- Proste i szybkie zgłoszenie szkody
- Priorytetowa obsługa przez doświadczonych fachowców i autoryzowane punkty serwisowe
- Wyłącznie oryginalne części zamienne
- Możliwość objęcia ochroną starszych, nawet 8-letnich urządzeń
Trzy proste kroki, aby dokonać zakupu
- Dobierz pakiet, który najbardziej Ci odpowiada.
- Podaj najważniejsze dane urządzenia, w tym numer seryjny, PNC oraz datę dokonania zakupu.
- Wybierz sposób płatności i sfinalizuj transakcję. Gotowe!
Zobacz oferty
Dla jakiego urządzenia mogę nabyć Pakiet ochronny KOMFORT Electrolux? Pakiet ochronny KOMFORT można nabyć dla dużych urządzeń AGD (płyty, kuchnie, kuchenki, piekarniki, okapy, chłodziarki, pralki, suszarki, zmywarki) marki Electrolux zakupionego na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
Nie, Pakiet ochronny KOMFORT Electrolux nie wpływa na okres trwania Standardowej Gwarancji Producenta i rozpoczyna się w zależności od wybranego pakietu.
Jakich usterek nie obejmuje Pakiet ochronny KOMFORT Electrolux?Pakiet ochronny KOMFORT Electrolux nie obejmuje np. :
• uszkodzeń urządzenia spowodowanych wszelkimi zdarzeniami losowymi, chyba, że wybrano pakiet który obejmuje tego rodzaju uszkodzenia;
• zużycia elementów eksploatacyjnych, które ze względu na swój charakter, ulegają zużyciu w okresie krótszym niż okres przydatności urządzenia np. : żarówki, baterie, bezpieczniki itp;
• korozji, zmian estetycznych wynikających z normalnego użytkowania urządzenia i niewpływających na prawidłowe działanie sprzętu;
• uszkodzeń związanych z użytkowaniem urządzenia niezgodnie z jego przeznaczeniem lub zaleceniami wynikającymi z instrukcji obsługi;
• uszkodzeń wynikających z naprawy urządzenia przeprowadzanych przez osoby nieuprawnione przez Electrolux.
Pełna lista, czego nie obejmuje ten pakiet znajduje się w Ogólnych Warunkach Usługi.
Ceny pakietów są rożne w zależności od zakresu ochrony, oraz czasu jego obowiązywania. O szczegóły zapytaj na infolinii 801 444 800* lub sprawdź na www. pl/pakietyochronne.
*opłata jak za połączenie lokalne lub według stawek operatora sieci komórkowej
Kiedy mogę nabyć Pakiet ochronny KOMFORT Electrolux?Termin, kiedy można nabyć Pakiet ochronny KOMFORT może być uzależniony od zakresu ochrony. Jedną z podstawowych zasad jest to, że urządzenie nie może być starsze niż 8 lat. Informację, jaki pakiet będzie najkorzystniejszy dla Ciebie, uzyskasz dzwoniąc na Infolinię pod numerem: 801 444 800* lub sprawdzając na W jaki sposób mogę zgłosić usterkę podczas obowiązywania Pakietu ochronnego KOMFORT Electrolux?
Wszelkie nieprawidłowości można zgłosić kontaktując się bezpośrednio z naszą Infolinią pod numerem: 801 444 800*.
Przez kogo oferowany jest Pakiet ochronny KOMFORT Electrolux?Pakiet ochronny KOMFORT, będący formą ubezpieczenia urządzenia, jest oferowany przez Electrolux Insurance Co Ltd z siedzibą w Sztokholmie, a pozostała przez Electrolux Poland Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie. Naprawy urządzeń, które objęte są wykupionym pakietem wykonywane są przez Autoryzowaną Sieć Serwisową firmy Electrolux Poland Sp. o., w miejscu jego instalacji przez klienta, a jeśli nie jest to możliwe – w Autoryzowanym Punkcie Serwisowym.
Czy w przypadku naprawy ponoszę jakiekolwiek koszty?Nie, jeśli uszkodzenie jest objęte wykupionym pakietem. Pakiet ochronny KOMFORT obejmuje pokrycie wszelkich kosztów naprawy lub wymiany, w tym również kosztów transportu i instalacji.
Kiedy urządzenie wymieniane jest na nowe w ramach Pakietu ochronnego KOMFORT?Urządzenie zostanie wymienione na nowe, jeżeli naprawa wadliwego urządzenia jest niemożliwa lub będzie ekonomicznie nieuzasadniona.
Jakie urządzenie otrzymam, gdy naprawa jest niemożliwa lub ekonomicznie nieuzasadniona?W przypadku wymiany, klient otrzyma nowe urządzenie posiadające porównywalne funkcje oraz o wartości urządzenia wymienionego.
Jeśli sprzedam lub podaruję urządzenie, które jest objęte Pakietem ochronnym KOMFORT, czy urządzenie nadal będzie objęte usługami tego pakietu?Prawa i obowiązki wynikające z zakresu usług Pakietu ochronnego KOMFORT mogą zostać przeniesione na nowego właściciela urządzenia. W tym celu należy skontaktować się z naszą infolinią pod numerem 801 444 800*.
Jaki wpływ na zakres usług Pakietu ochronnego KOMFORT mają naprawy lub wymiany sprzętu na nowy w ramach gwarancji producenta?Dokonanie napraw lub wymiany urządzenia w ramach Standardowej Gwarancji Producenta nie wpływa na długość i zakres usługi wybranego Pakietu.
Jaki wpływ na zakres usług Pakietu ochronnego KOMFORT ma wymiana sprzętu na nowy w ramach tego pakietu?W przypadku wymiany urządzenia, wymienione urządzenie objęte będzie Standardową Gwarancją Producenta.
Czy mogę odstąpić od umowy na Pakiet ochronny KOMFORT Electrolux?Tak, w przypadku Pakietu ochronnego KOMFORT, będącego formą ubezpieczenia można zrezygnować w ciągu 30 dni od daty zakupu bez podawania przyczyny i bez ponoszenia dodatkowych kosztów, jeśli w tym czasie nie została wykonana wymiana lub naprawa urządzenia. W innym przypadku nie ma możliwości rezygnacji z usługi.