Instrukcja BHP, użytkowania, pielęgnacji i instalacji 4d Systems Internet Of Displays Series

Instrukcja BHP, użytkowania, pielęgnacji i instalacji 4d Systems Internet Of Displays Series jest kompleksowym przewodnikiem dotyczącym bezpiecznego i wydajnego wykorzystywania urządzeń Internet Of Displays Series. Zawiera ona informacje dotyczące bezpiecznego użytkowania, regularnego czyszczenia i odpowiedniej instalacji urządzeń. Przewodnik ten ułatwia użytkownikom bezpieczne wykorzystanie zalet urządzeń 4d Systems, zapewniając im sprawną i bezpieczną obsługę. Ponadto instrukcja BHP, użytkowania, pielęgnacji i instalacji 4d Systems Internet Of Displays Series zawiera wskazówki dotyczące bezpiecznego użytkowania i konserwacji urządzeń, a także szczegółowe informacje na temat instalacji i konfiguracji systemu.

Ostatnia aktualizacja: Instrukcja BHP, użytkowania, pielęgnacji i instalacji 4d Systems Internet Of Displays Series

Sterowniki i pliki do pobrania

Pobierz i zainstaluj najnowsze sterowniki i oprogramowanie dla produktów Brother

Zobacz pliki do pobrania

Serwis on-site

Awarie urządzeń posiadających gwarancję z dojazdem do miejsca instalacji (On-site) należy zgłaszać za pośrednictwem infolinii Brother,
pod nr. telefonu 801 333 803 lub (22) 500 94 94, w godzinach 9. 00 - 17. 00.

Warunkiem uzyskania gwarancji on-site jest zarejestrowanie urządzenia na stronie: atyourside. pl w terminie 60 dni od daty jego zakupu.
Lista urządzeń posiadających obsługę on-site po rejestracji dostępna tutaj: lista urządzeń
Warunki gwarancji on-site: szczegółowe warunki gwarancji


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Do wysyłanego sprzętu należy dołączyć kartę gwarancyjną wraz z dowodem zakupu.

Zgłoszenie uszkodzenia powinno zawierać następujące informacje:
  • Dokładny adres nadawcy wraz z kodem pocztowym, e-mail, numerem telefonu, faksu
  • Dane (imię i nazwisko) osób kontaktowych
  • Nazwę i model urządzenia
  • Dokładny opis usterki
  • Określenie sposobu zwrotu sprzętu po naprawie (odbiór własny lub kurier)
  • Dokładny adres zwrotny
    Dostarczenie osobiste lub firmą kurierską na koszt partnera serwisowego

    UPS w przypadku Blasc (nr klienta 0RF739)
    DPD w przypadku Comp (nr klienta 141503)

    SERWIS POGWARANCYJNY
    Do wysyłanego urządzenia należy dołączyć zgłoszenie usterki zawierające następujące informacje:

  • Dokładny adres nadawcy wraz z kodem pocztowym, e-mail, numerem telefonu, faksu,
  • Dostarczenie osobiste lub dowolną firmą kurierską na koszt użytkownika

    UWAGA! Przygotowanie urządzenia do transportu:
    Urządzenie musi zostać bezwzględnie ubezpieczone na czas transportu.
    Sprzęt należy tak przygotować do transportu, aby nie uległ on uszkodzeniu. Najlepiej użyć to tego celu materiałów i opakowań dostarczonych przez Brother wraz z urządzeniem.
    Jeżeli oryginalne opakowanie jest niedostępne, sprzęt należy dostarczyć w opakowaniu zastępczym. Opakowanie takie musi być odpowiednio większe od urządzenia (ok. 10 cm od każdej powierzchni) i dodatkowo wypełnione miękkim materiałem, tak aby uniemożliwić przemieszczanie się sprzętu wewnątrz opakowania.
    Firma Brother Polska Sp. z o. o., ani żaden z partnerów serwisowych, nie ponosi odpowiedzialności za powstałe szkody, jeśli urządzenie zostało nieprawidłowo przygotowane do transportu.


    DANE PARTNERÓW SERWISOWYCH:

    Blasc Sp. o.,
    ul. Racławicka 146
    02-117 Warszawa
    Dane kontaktowe:
    tel. : (22) 462 84 40 lub 22) 462 84 50
    fax: (22) 462 84 41
    e-mail: info. pl
    https://. blasc. pl

    Warunki wysyłki:
    Urządzenie przesyłane kurierem bezwzględnie musi być ubezpieczone. Centrum Serwisowe BLASC nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe w czasie transportu. 
    Koszty transportu sprzętu gwarancyjnego pokrywa firma BLASC (numer klienta 0RF739).

    Comp S. A.
    ul. Działkowa 115 a
    02-234 Warszawa

    tel. : 022 465 09 99, 
    fax: 022 465 07 80
    e-mail: serwis@comp. pl lub pomoc@comp. pl
    https://www. pl/

    LOKALIZACJA PUNKTÓW SERWISOWYCH

    Comp S. nie odpowiada za uszkodzenia powstałe w trakcie transportu sprzętu, jeżeli urządzenie zostało nieprawidłowo zapakowane lub list przewozowy wypełniono błędnie. List przewozowy należy wypełnić ze szczególnym uwzględnieniem ubezpieczenia wysyłanego urządzenia (max 50tys złotych), numeru odbiorcy (płatnika) i adresu wysyłki sprzętu. Przesyłka realizowana jest za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD (www. dpd. pl). Nr klienta 141503.

    Drukowanie

    Szukaj

    Mapa strony

    Strona głównaCzęsto zadawane pytania, podręczniki i więcej

    Drukowanie

    Skanowanie

    Kopiuj

    Faks

    PhotoCapture Center

    Sieć

    Połączenie mobilne/Połączenie z Internetem

    Rozwiązywanie problemów

    Obsługa papieru

    Zabezpieczenia

    Rutynowa obsługa konserwacyjna

    Ustawienia urządzenia

    Specyfikacje

    Specyfikacje materiałów eksploatacyjnych

    W zależności od modelu niektóre funkcje nie są dostępne.

    Pobierz ten podręcznik w wersji do wydruku.

    W celu wyświetlenia podręcznika w wersji do wydruku konieczny jest program Adobe Acrobat Reader.Kliknij tutaj, aby go zainstalować.

    Wersja A

    pl-PL/UK UK POL

    Informacje prawne | Polityka prywatności | Globalna Witryna

    ©2020Brother Industries, Ltd. Wszelkie prawa zastrzeżone.

    Instrukcja BHP, użytkowania, pielęgnacji i instalacji 4d Systems Internet Of Displays Series

    Bezpośredni link do pobrania Instrukcja BHP, użytkowania, pielęgnacji i instalacji 4d Systems Internet Of Displays Series

    Starannie wybrane archiwa oprogramowania - tylko najlepsze! Sprawdzone pod kątem złośliwego oprogramowania, reklam i wirusów

    Ostatnia aktualizacja Instrukcja BHP, użytkowania, pielęgnacji i instalacji 4d Systems Internet Of Displays Series