Instrukcja BHP, użytkowania, pielęgnacji i instalacji 4d Systems Internet Of Displays Series jest kompleksowym przewodnikiem dotyczącym bezpiecznego i wydajnego wykorzystywania urządzeń Internet Of Displays Series. Zawiera ona informacje dotyczące bezpiecznego użytkowania, regularnego czyszczenia i odpowiedniej instalacji urządzeń. Przewodnik ten ułatwia użytkownikom bezpieczne wykorzystanie zalet urządzeń 4d Systems, zapewniając im sprawną i bezpieczną obsługę. Ponadto instrukcja BHP, użytkowania, pielęgnacji i instalacji 4d Systems Internet Of Displays Series zawiera wskazówki dotyczące bezpiecznego użytkowania i konserwacji urządzeń, a także szczegółowe informacje na temat instalacji i konfiguracji systemu.
Ostatnia aktualizacja: Instrukcja BHP, użytkowania, pielęgnacji i instalacji 4d Systems Internet Of Displays Series
Sterowniki i pliki do pobrania
Pobierz i zainstaluj najnowsze sterowniki i oprogramowanie dla produktów Brother
Zobacz pliki do pobrania
Serwis on-site Awarie urządzeń posiadających gwarancję z dojazdem do miejsca instalacji (On-site) należy zgłaszać za pośrednictwem infolinii Brother, Warunkiem uzyskania gwarancji on-site jest zarejestrowanie urządzenia na stronie: atyourside. pl w terminie 60 dni od daty jego zakupu.
pod nr. telefonu 801 333 803 lub (22) 500 94 94, w godzinach 9. 00 - 17. 00.
Lista urządzeń posiadających obsługę on-site po rejestracji dostępna tutaj: lista urządzeń
Warunki gwarancji on-site: szczegółowe warunki gwarancji
Do wysyłanego sprzętu należy dołączyć kartę gwarancyjną wraz z dowodem zakupu.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- Dokładny adres nadawcy wraz z kodem pocztowym, e-mail, numerem telefonu, faksu
- Dane (imię i nazwisko) osób kontaktowych
- Nazwę i model urządzenia
- Dokładny opis usterki
- Określenie sposobu zwrotu sprzętu po naprawie (odbiór własny lub kurier)
Dostarczenie osobiste lub firmą kurierską na koszt partnera serwisowego
UPS w przypadku Blasc (nr klienta 0RF739)
DPD w przypadku Comp (nr klienta 141503)
SERWIS POGWARANCYJNY
Do wysyłanego urządzenia należy dołączyć zgłoszenie usterki zawierające następujące informacje:
UWAGA! Przygotowanie urządzenia do transportu:
Urządzenie musi zostać bezwzględnie ubezpieczone na czas transportu.
Sprzęt należy tak przygotować do transportu, aby nie uległ on uszkodzeniu. Najlepiej użyć to tego celu materiałów i opakowań dostarczonych przez Brother wraz z urządzeniem.
Jeżeli oryginalne opakowanie jest niedostępne, sprzęt należy dostarczyć w opakowaniu zastępczym. Opakowanie takie musi być odpowiednio większe od urządzenia (ok. 10 cm od każdej powierzchni) i dodatkowo wypełnione miękkim materiałem, tak aby uniemożliwić przemieszczanie się sprzętu wewnątrz opakowania.
Firma Brother Polska Sp. z o. o., ani żaden z partnerów serwisowych, nie ponosi odpowiedzialności za powstałe szkody, jeśli urządzenie zostało nieprawidłowo przygotowane do transportu.
DANE PARTNERÓW SERWISOWYCH:
Blasc Sp. o.,
ul. Racławicka 146
02-117 Warszawa
Dane kontaktowe:
tel. : (22) 462 84 40 lub 22) 462 84 50
fax: (22) 462 84 41
e-mail: info. pl
https://. blasc. pl
Warunki wysyłki:
Urządzenie przesyłane kurierem bezwzględnie musi być ubezpieczone. Centrum Serwisowe BLASC nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe w czasie transportu.
Koszty transportu sprzętu gwarancyjnego pokrywa firma BLASC (numer klienta 0RF739).
Comp S. A.
ul. Działkowa 115 a
02-234 Warszawa
tel. : 022 465 09 99,
fax: 022 465 07 80
e-mail: serwis@comp. pl lub pomoc@comp. pl
https://www. pl/
LOKALIZACJA PUNKTÓW SERWISOWYCH
Comp S. nie odpowiada za uszkodzenia powstałe w trakcie transportu sprzętu, jeżeli urządzenie zostało nieprawidłowo zapakowane lub list przewozowy wypełniono błędnie. List przewozowy należy wypełnić ze szczególnym uwzględnieniem ubezpieczenia wysyłanego urządzenia (max 50tys złotych), numeru odbiorcy (płatnika) i adresu wysyłki sprzętu. Przesyłka realizowana jest za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD (www. dpd. pl). Nr klienta 141503.
Drukowanie
Mapa strony
Strona głównaCzęsto zadawane pytania, podręczniki i więcej
Drukowanie
Skanowanie
Kopiuj
Faks
PhotoCapture Center
Sieć
Połączenie mobilne/Połączenie z Internetem
Rozwiązywanie problemów
Obsługa papieru
Zabezpieczenia
Rutynowa obsługa konserwacyjna
Ustawienia urządzenia
Specyfikacje
Specyfikacje materiałów eksploatacyjnych
W zależności od modelu niektóre funkcje nie są dostępne.
Pobierz ten podręcznik w wersji do wydruku.
W celu wyświetlenia podręcznika w wersji do wydruku konieczny jest program Adobe Acrobat Reader.Kliknij tutaj, aby go zainstalować.
Wersja A
pl-PL/UK UK POL
Informacje prawne | Polityka prywatności | Globalna Witryna
©2020Brother Industries, Ltd. Wszelkie prawa zastrzeżone.